Selasa, November 13, 2012

Aku Kalah (Lagi)!



Mungkin hanya rindu menangis. Hingga tak sadar, butiran air mata itu terus mengalir dan tak mau mendengar aba-aba dari ku untuk berhenti.

Aku sudah berusaha bertahan dan memang seharusnya begitu. Sama sekali aku tak punya keinginan lain selain memberi yang terbaik. Tapi selalu saja aku kalah oleh rasa ketidaksabaranku dan keterpaduannya pada mereka yang tidak mau cepat mengerti situasi.

Aku marah. Marah sekali hingga aku lepas kendali. Rasa-rasanya aku tak menemuka diriku lagi tadi. Dan aku kecewa. Kecewa pada ketidaksadaran ku atas apa yang telah ku perbuat tadi. Aku menangis. Terisak di hadapan orang-orang yang tak ku kenali sama sekali. Aku ingin berhenti menagis. Hanya saja air mataku tak terkendali.

0 comments:

Posting Komentar

 
A Walk to Remember Blogger Template by Ipietoon Blogger Template